Keepersmaterialen
1-6-2018 Het einde van het seizoen nadert weer snel. Voor de meeste (jeugd) keepers betekent dit selecties en een nieuw team volgend jaar, andere hebben besloten om te stoppen met keepen, en weer andere blijven in hun vertrouwde team keepen.Keepersspullen slijten of moeten gerepareerd worden en je keepersspullen kunnen te klein worden of je gaat in een hogere klasse spelen. Daarom willen we van alle jeugdkeepers hun spullen bekijken zodat jullie volgend jaar weer veilig je keeperswerk kunnen doen. Dit is verplicht!
Voor senior keepers ligt de verantwoordelijkheid bij henzelf. Ze zijn uiteraard welkom om op één van de onderstaande data of na afspraak hun spullen te laten controleren.
Wij zullen er ook dit jaar weer zijn na afloop van de keepersselectie of de aansluitende team selectietraining. Keepers, die niet met de selectie meedoen, kunnen op één van onderstaande tijden komen. Dat hoeft niet je eigen lijn te zijn.
Keepers die stoppen en coaches van wisselkeepers kunnen hun spullen op onderstaande tijden inleveren. Keepersspullen MOETEN bij iemand van de Materiaalcommissie worden ingeleverd. Je krijgt hiervoor een ontvangstbewijs.
Let op: Het is expliciet niet de bedoeling om keepersspullen zomaar achter te laten in het clubhuis of container. Deze spullen worden als niet ingeleverd beschouwd met alle gevolgen van dien.
Wij zullen er zijn op de volgende data/tijden:
Maandag 4 juni | 20.00 uur | JA, JB, MA, MB |
Maandag 11 juni | 17.45 uur | JD |
Maandag 11 juni | 20.00 uur | MC |
Dinsdag 12 juni | 17.45 uur | MD |
Dinsdag 12 juni | 20.00 uur | JC |
Senior keepers en jeugdkeepers die niet met de selectie meedoen: Laat ons wel even weten wanneer je gaat komen zodat wij tijd voor je kunnen reserveren. Je kunt dit via het volgende e-mail adres doen [email protected] of stuur even een WhatsAppje naar 06-55866805.
Met sportieve groet,
Stephan Heerkens
Shinty Materiaalcommissie
Deel op:
Shinty Materiaalcommissie